Zoeken in deze blog

vrijdag 19 december 2014

Hai toch!

Shame on me, maar het moet intussen al zeker 2 maanden geleden zijn dat ik  nog eens iets gepost heb. Ik heb het de laatste maanden ontzettend druk gehad. Ik ben verhuisd, heb er zeer drukke werkmaanden opzitten en volgde dan ook nog eens 6 uur per week frans in avondschool. De laatste maanden heb ik ietsiepietsie teveel hooi op mijn vork genomen, oeps.
Met het eindejaar in het vooruitzicht zie ik ook opnieuw licht op het einde van de tunnel. De laatste les frans is gestreden, de verhuis is rond en mijn werk to-do slinkt elke dag wat meer.
Met de extra ruimte in mijn agenda zie ik het opnieuw zitten om me wat meer in te spannen voor mijn blog.
Ik heb intussen echter niet stilgezeten wat bloggen betreft, neen. Ok, er zijn inderdaad geen artikels meer gepubliceerd, maar ik heb wel na kunnen denken over hoe ik het structureel aan wil pakken. En ik kom net tot de conlusie dat ik het nog altijd niet helemaal weet. Maar dat is niet erg. Soms ben ik een beetje bang van alle perfect-ogende blogs en elke 'new in' die volledig is afgestemd op de voorgaande 'new-ins'. Om nog maar te zwijgen van de duizenden filtertjes op de stylistisch perfecte foto's.
 
Neen, laat mijn blog maar een beetje een boeltje zijn, het is ok zo.
 
Wat ik eventueel wel graag wil toevoegen op mijn blog, is mijn eeuwige gevecht tegen de kilo's! Neen, dik ben ik nooit echt geweest, maar toen mijn weegschaal een astronomisch hoogtepunt en daarmee ook meteen een dieptepunt bereikte, heb ik beslist op mijn eten te letten en te gaan sporten. Maar daarover ongetwijfeld meer in de toekomst.


 -----------------------------------------------------------------------
 
 
Misschien geef ik hierbij nog even enkele nieuwtjes:
 
Ik heb ontzettend veel geshopt de laatste tijd. Ik denk dat bijna mijn volledige kleerkast vervangen werd. Dit komt voor een deel ook voort uit het feit dat veel van mijn kleren te groot zijn geworden. Een ongeluk bij een geluk.
 
 
 
 



De opening van de Primark in Brussel die mij absoluut koud laat. Neen, ik ga geen 2 uur in de rij staan op een tanktop van 4 euro te kopen. Ik heb het denk ik een beetje gehad met de Primark. Na mijn derde bezoek had ik het gevoel dat deze winkel niet veel meerwaarde ging brengen aan mijn kleerkast. Ik zeg niet dat ik er nooit meer heen zal gaan, maar ik sta alleszins niet meer te popelen.



 


H&M! Sinds ik op maat 36 zit houdt de H&M van mij, en ik van de H&M. Ik weet niet of ik dit triestig moet vinden of dat ik hier blij om moet zijn. Hier ga ik nog even over nadenken.







Ik heb Dr Martens gekocht. Wat een bitchen zijn dat om in te lopen zeg! Ik wacht nog altijd op het 'hemelse' gevoel dat ze moeten geven aan je voeten. Zullen we het er maar op houden dat het schoenen zijn die je moet 'verdienen'?



 

Ik heb de website van het budgetmerk E.L.F ontdekt. Heerlijke budgetmake-up, al zal iedereen de make-up wel al beu zijn gezien. Reviews volgen nog.
 
 
 
 
 
 

Ik heb nog altijd een 'Longchamp le Pliage'-verslaving. De tassen zie je hoe langer hoe meer uit het straatbeeld verdwijnen, waardoor ik me er nog harder aan ga hechten. Ik denk eraan om een lederen te kopen, je weet wel, zo eentje van 700 en + euro. Als ik dan toch ooit een schandalig dure handtas koop dan zal het eentje van Longchamp zijn. Maar nu ben ik blut.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten