Zoeken in deze blog

woensdag 6 augustus 2014

New in; Longchamp

Hoewel ik tegen mezelf heb gezegd dat ik niet nog een Longchamp zou aanschaffen, heb ik de verleiding helaas niet kunnen weerstaan. Ik heb ondertussen een mooie collectie bijeen verzameld, maar een felle kleur was er nog niet bij. Daar is sinds enkele weken verandering in gekomen.
Maak kennis met mijn bijna-te-pijnlijk-oranje tas.



Ik moet eerlijk zijn, de foto doet de tas geen eer aan. (Hoewel ik over het algemeen wel tevreden ben van mijn smartphone, moet ik me nu toch wel dringend een deftige camera aanschaffen). De kleur is nog net iets meer oranje en ook wat feller. Het is een type M, al staat dat niet zoals gewoonlijk op de achterflap van de tas. Hij is ook iets kleiner dan het normale type M.

De tas voelt een beetje 'zeemvelachtig', waar ik aan heb moeten wennen. Ik ben ook bang dat er na veelvuldig gebruik rimpels op de tas zullen komen, dus ik verzorg hem zo goed mogelijk. Een laatste puntje wat ik een beetje jammer vind, is dat er op de achterkant van de tas geen knop is, zodat de tas niet dicht te vouwen is. Hierdoor reist hij rond in mijn kamer en heeft hij nog geen vaste plek gevonden.

Bij de aankoop ervan, heb ik getwijfeld tussen deze en hetzelfde model in appelblauwzeegroen. 'S avonds ben ik nog eens door mijn kledij gegaan en kwam ik tot de conclusie dat de blauwe tas bij zo goed als geen enkel kledingstuk zou passen. Ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn keuze.

De tas zelf werd aangekocht bij Inno Antwerpen. Hij was overigens mijn laatste soldenaankoopje. Er ging zo maar even 40% van de prijs, waardoor de tas me 48 euro heeft gekost. De mevrouw aan de kassa verzekerde me dat ik er veel plezier van ging hebben (dus pas maar op, lieve mevrouw, als dit niet zo blijkt te zijn. Ik weet u te vinden!)

Wat vinden jullie van de 'Le Pliage' modellen van Longchamp? Overrated of niet? En hebben jullie eentje in jullie collectie?

PS: het laatste wat ik had verwacht, was de steun van mijn vriend, maar die was er helemaal gek van. SCORE!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten